onsdag 18 juli 2012

Semester

Mina beställningar är färdigsydda och jag har ställt undan symaskinen för tre veckors semester utan skapande med tråd och tyg.  Nu blir det härliga upplevelser ute i naturen blandat med lite förberedelser inför hösten. Fotoalbum med lillkillens första 8 månader, sätta mig in i ämnesplanerna i de kurser jag ska undervisa i till hösten samt att sätta ihop två nya träningspass i step up är bland det högst prioriterade när jag får tid över mellan avkopplandet och upplevelserna.

Vi får se om jag kan hålla mig borta från symaskinen dessa veckor och därmed vänta med att visa fram de giraffskallror jag tänkt sy upp i nyinköpta härliga tyger. 

Önskar er en fortsatt mysig och behaglig sommar! 

Ett fåtal giraffer finns kvar hemma från den gångna veckans pyssel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar